Surviving Adventures - Οικογένεια, Καριέρα και Περιπέτεια |  Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι στους καταρράκτες του Νιαγάρα 5

Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι στους καταρράκτες του Νιαγάρα | Surviving Adventures

Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που ανάρτησα εδώ. Ζητώ συγγνώμη για αυτό. Από τότε που μετακομίσαμε εδώ στην Πενσυλβάνια, νιώθαμε πραγματικά σαν να επιβιώνουμε τη μια περιπέτεια μετά την άλλη. Και όχι τα διασκεδαστικά. Αυτό το μέρος, έχω να πω, ένιωθε σαν να ήταν κατά του Σαββατοκύριακου και κατά των διακοπών. Γιατί; Γιατί αν ποτέ σχεδιάσουμε κάτι μήνες ή ακόμα και εβδομάδες μπροστά, αναμένοντας καλό καιρό, έχει χιονίσει, έχει βρέξει, έχει πολύ κρύο ή έχουμε ανεμοστρόβιλους!!!! Γι' αυτό πήγαμε αυθόρμητες διακοπές στους καταρράκτες του Νιαγάρα και σταθήκαμε πραγματικά τυχεροί με καλό καιρό για το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού μας. Ουάου!

Το Οδικό Ταξίδι

Έτσι, την Πέμπτη το βράδυ, ο Ντέιβιντ και εγώ βάλαμε τα παιδιά να ετοιμάσουν ένα σακίδιο με τα απολύτως απαραίτητα και την επόμενη μέρα, ενώ ήταν στο σχολείο, πήραμε μερικές ταινίες στη βιβλιοθήκη για σχεδόν 5 ώρες με το αυτοκίνητο μέχρι τα σύνορα με τον Καναδά. Διασκεδαστικές στιγμές. Ο David φυσικά, φόρτωσε τα ηχητικά βιβλία του, έτσι ήταν χαρούμενος σαν αχιβάδα. Η περιοχή της Βόρειας Πενσυλβάνια/Buffalo NY είναι πολύ όμορφη! Πολύ πράσινο με πολλούς λόφους και μερικά πραγματικά υπέροχα σπίτια.

thum2bnail

Σε αυτό το σημείο του σχεδίου μας, δεν ξέραμε αν θα διανυκτερεύαμε από την πλευρά των ΗΠΑ ή από την πλευρά του Καναδά. Δεν ξέραμε τι ακριβώς θα κάνουμε, απλώς μπήκαμε στο βαν και οδηγήσαμε σχεδόν 5 ώρες και κατευθυνθήκαμε προς τους καταρράκτες του Νιαγάρα. Καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής, όντας ο πλοηγός και ο σχεδιαστής που προσπαθώ να είμαι, ρωτούσα τον David “Λοιπόν ποιο είναι το σχέδιο;” στο οποίο έπαιρνα πάντα την ίδια ακριβώς απάντηση, «Δεν ξέρω, να δούμε πότε θα φτάσουμε εκεί». Ουγκγκχχχχχ

River Grill Tonawanda

Σταματήσαμε σε ένα ωραίο εστιατόριο που ονομάζεται River Grill Tonawanda, όπου πήραμε ένα διάλειμμα που χρειαζόμασταν και ένα ωραίο γεύμα. Είχαν ένα νόστιμο ορεκτικό γαρίδας τυλιγμένο με μπέικον μπάρμπεκιου που λάτρεψαν όλοι!

61790764_347215769490201_330740781331513344_n
BBQ Bacon τυλιγμένες γαρίδες!!!!

Το προσωπικό εδώ ήταν πολύ ωραίο, το φαγητό ήταν προσιτό και ήμασταν σε θέση να απολαύσουμε μια ωραία μέρα δίπλα στη λίμνη μεταξύ μας. Τι άλλο μπορείτε να ζητήσετε πραγματικά; Ενώ ήμασταν εκεί, τα παιδιά αποσπάστηκαν αρκετά με το μεσημεριανό τους, επειδή κάποιοι άλλοι πελάτες είχαν ανακαλύψει ότι ένα μαύρο γατάκι είχε κρυφτεί στην άδεια εστία για ζεστασιά και το υπέδειξε στο προσωπικό αναμονής. Έτσι, φυσικά, έπρεπε να είναι εκεί όταν το προσωπικό προσπαθούσε να το ταΐσει, και φυσικά δεν είχα κάμερα για να τραβήξω φωτογραφία το γατάκι.

Διαβάστε περισσότερα  Πώς να αντιμετωπίσετε την απώλεια ενός κατοικίδιου ζώου | Surviving Adventures

*Λόγω του αυθορμητισμού του ταξιδιού μας, τα τηλέφωνά μας ήταν η μόνη κάμερα/GPS που είχαμε. Δεν είχαμε επιπλέον μπαταρίες κ.λπ. και ενώ περιμέναμε φαγητό, φόρτιζα το τηλέφωνό μου πριν βγούμε στο δρόμο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το εστιατόριο Κάντε κλικ ΕΔΩ.

you1mbnail
Σπήλαιο των Ανέμων Hurricane Deck

Πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Εάν οδηγείτε στους καταρράκτες του Νιαγάρα από μακριά και ανησυχείτε για το πάρκινγκ, μην είστε. Ο χώρος στάθμευσης είναι διαθέσιμος εδώ με $10 την ημέρα μέχρι τα μεσάνυχτα. Εάν σκέφτεστε να περάσετε τα σύνορα για την ημέρα και δεν θέλετε να αντιμετωπίσετε την ταλαιπωρία να βρείτε θέση στάθμευσης ή να πληρώσετε ξανά αφού δείτε το Σπήλαιο του Ανέμου, μπορείτε να αφήσετε το όχημά σας εδώ μέχρι τα μεσάνυχτα και να περπατήσετε για την ημέρα και απολαύστε τα αξιοθέατα, κ.λπ. μετά περπατήστε πίσω. Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε τα διαβατήριά σας και οποιαδήποτε άλλα σχετικά έγγραφα χρειάζεστε. Για περισσότερες πληροφορίες Κάντε κλικ ΕΔΩ.

Υπάρχει ένα Discovery Pass που ομαδοποιεί πράγματα όπως:

• Σπήλαιο του Ανέμου,
  • Θέατρο Περιπέτειας,
  • Maid of the Mist,
  • Τρόλεϋ
  • Ενυδρείο του Νιαγάρα,
  • Discovery Center & μονοπάτια πεζοπορίας
μικρογραφία 9
Μετρήσαμε σχεδόν μια ντουζίνα από αυτούς τους τύπους αφού πήραμε τα πόντσο μας

Ο Ντέιβιντ ήθελε να πάει να δει το Σπήλαιο του ανέμου και το Ενυδρείο αλλά αποφασίσαμε για το Σπήλαιο του Ανέμου μόνο για να μην βιαζόμαστε. Αυτό αποδείχθηκε πολύ εκπαιδευτικό αλλά και διασκεδαστικό. Είδαμε ένα σωρό φίδια που ήταν πραγματικά πολύ διασκεδαστικά, ειδικά για τον David. Τελείωσα να κοιτάζω το έδαφος ένα μεγάλο μέρος του ταξιδιού (φυσικά όχι ενώ περπατάμε πάνω και κάτω από τις βρεγμένες σκάλες) ψάχνοντας για φίδια.

thum3bnail
Πλευρά Καναδά

Το Σπήλαιο των Ανέμων

Το Σπήλαιο των Ανέμων ήταν πολύ διασκεδαστικό, και όλοι το απολαύσαμε πραγματικά. Το νερό ήταν πολύ κρύο και πολύ δυνατό, ειδικά αν στέκεστε στο κατάστρωμα του Hurricane όπου μπορείτε να το νιώσετε να πιτσιλίζει πάνω σας. Φυσικά, δεν νιώθεις όλη τη δύναμη, γιατί έχεις την προστασία των βράχων ακριβώς εκεί αλλά νιώθεις αρκετά. Θα έπρεπε λοιπόν να φέρετε επιπλέον ρούχα για να έχετε κάτι στεγνό για να αλλάξετε. Φορέστε ρούχα όπως σορτς και μπλουζάκι, έτσι δεν κυκλοφορείτε με μουσκεμένο παντελόνι. Απλά μια πρόταση.

Διαβάστε περισσότερα  Υπέροχο οδικό ταξίδι στην Ουάσιγκτον DC | Surviving Adventures

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως ξοδέψετε χρήματα σε πόντσο και άλλα είδη βροχής, εκτός και αν θέλετε, γιατί θα χαρίσουν πόντσο και σανδάλια σε όλους μετά από ένα βίντεο 5-8 λεπτών για την ιστορία των Καταρρακτών του Νιαγάρα. Τα σανδάλια στην πραγματικότητα δεν είναι κακά αναμνηστικά.

Καταρράκτες του Νιαγάρα
Ο Gabe στο κατάστρωμα του Hurricane

Τα πόντσο δεν είναι πολύ χοντρά, αλλά θα κάνουν τη δουλειά τους επαρκώς, αρκεί να μην τρίβετε τίποτα ή να πλησιάζετε πολύ στο νερό όπως έκανα (το LOL μου θύμισε τις βροχερές μέρες που μεγάλωνα στις Φιλιππίνες) . Η πίεση του νερού ήταν αρκετή για να μου σκίσει το πόντσο και το κουμπί. LOL, αναρωτιόμουν για λίγο γιατί ένιωσα λίγο κρύο. Δεν το έμαθα μέχρι που μου το είπε ο Ντέιβιντ!

thumbnail.2jpg
Lily στο κατάστρωμα του τυφώνα

Όσο για τα σανδάλια, ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ μικρότερο μέγεθος αν είναι πολύ μεγάλα! Είδαμε μερικά φτωχά παιδιά να δυσκολεύονται να περπατήσουν με κάποιο waaaay πολύ μεγάλο για αυτά, κάτι που αποτελεί κίνδυνο για την ασφάλεια, καθώς θα περπατάτε πάνω και κάτω από βρεγμένες σκάλες με πολύ κόσμο.

Αν δείτε μια πινακίδα που λέει «Στάθμευση καροτσιού» κάντε μας τη χάρη και ΣΑΡΚΕΥΤΕ ΤΟ Καρότσι ΣΑΣ. Υπάρχουν λόγοι για αυτό που είναι:

1. Δεν υπάρχει χώρος για αυτό στο ΜΙΚΡΟΚΛΗΡΟ ανελκυστήρα που θα κατεβούμε. Στο ασανσέρ βρίσκονταν μόνο 8 άτομα τη φορά.
  2. Πηγαίνουμε βόλτα σε ένα ΥΓΡΟ ΣΠΗΛΑΙΟ των Καταρρακτών του Νιαγάρα.
  3. Θα ανεβοκατεβαίνετε βρεγμένες, στενές σκάλες.
  4. Διαβάστε τα πρώτα 3. Σημαίνει ότι είναι/μπορεί να είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!!!!
  5. Έχει κόσμο και θα είσαι σε μια μεγάλη ουρά που θα περιμένεις να κατέβεις μια βρεγμένη σπηλιά, με βρεγμένες σκάλες (ανέφερε ότι σε περίπτωση που παρακάμψεις τα πρώτα 4) δεν υπάρχει χώρος για να γυρίσεις το καρότσι σου αλλά να τρέξεις πάνω μου τα δάχτυλα των ποδιών της οικογένειας επειδή αγνόησες το σημάδι.
Διαβάστε περισσότερα  Ανθρακωρυχείο Lackawanna & Παιδική Εργασία | Surviving Adventures

Υπάρχουν παιδιά όλων των ηλικιών εδώ με τους γονείς τους και εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε πόσο χρονών πρέπει να είναι το παιδί σας για να το κάνει αυτό, αλλά έχετε κατά νου ότι αυτός είναι ένας τομέας για τον οποίο πρέπει να είστε προσεκτικοί. Υπήρχε ένας μεγαλύτερος «κύριος» που έσπρωχνε και έσπρωχνε πάνω-κάτω τις βρεγμένες σκάλες χωρίς να τον νοιάζει ποιον έσπρωχνε.

Διάλειμμα μπάνιου!

Ίσως δεν ήμουν πολύ προσεκτικός από αυτή την άποψη, αλλά πραγματικά δεν είδα μπάνιο μόλις κατεβείτε από το ασανσέρ. Αυτό συμβαίνει μόλις μπεις στη σειρά. Δείχνεις το εισιτήριό σου. Μπαίνεις στο ασανσέρ. Υπάρχουν δύο γραμμές όταν κατεβείτε κατεβαίνοντας ένα στενό τούνελ. Μην ανησυχείτε δεν είναι ένα μακρύ τούνελ. Στο τέλος, βγαίνεις και παίρνεις το πόντσο σου και παίρνεις το δρόμο προς τις σκάλες και το κατάστρωμα. Μπορείτε να χρειαστείτε όσο χρόνο ή όσο γρήγορα θέλετε για να το ξεπεράσετε πριν επιστρέψετε.

Στην επιστροφή, μπαίνεις στην ουρά για το ασανσέρ. Χρειάστηκαν περίπου 15-20 λεπτά για εμάς. Εκείνη την εποχή υπήρχαν περίπου 2 οικογένειες που έψαχναν τριγύρω για μπάνιο και δεν υπήρχε ούτε μία. Νομίζω ότι από τότε που είχαν πιτσιρίκια, τα είχαν σπεύσει μπροστά. Δεν υπήρχε άλλη μέθοδος ανόδου ή κατέβασης εκτός από το ασανσέρ που είδαμε.

συμπέρασμα

Ελπίζω να βρήκατε αυτή την ανάρτηση χρήσιμη. Οι καταρράκτες του Νιαγάρα είναι πραγματικά όμορφοι. Οι εικόνες μπορούν μόνο να κάνουν τόσα πολλά για να περιγράψουν την απίστευτη ομορφιά του. Αν θέλετε να δείτε περισσότερα από τους καταρράκτες του Νιαγάρα, κάντε κλικ εδώ για να δείτε το ταξίδι μας πέρα ​​από τα σύνορα στους Καταρράκτες Horseshoe.

Παρακαλώ κάντε like, share και comment. Οποιαδήποτε και όλα τα σχόλια θα εκτιμούσαμε πολύ. Ευχαριστώ