Surviving Adventures - Οικογένεια, Καριέρα και Περιπέτεια |  Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι συνεχίζεται στο Horseshoe Falls Canada 6

Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι συνεχίζεται στο Horseshoe Falls Canada

Αυτό είναι το δεύτερο μέρος του οδικού μας ταξιδιού στους Καταρράκτες του Νιαγάρα.

Το Horseshoe Falls είναι καταπληκτικό!!! Το να περάσεις τα σύνορα δεν ήταν τόσο δύσκολο ή τόσο αγχωτικό. Το μόνο που ζήτησαν ήταν το συνηθισμένο, που ήταν το διαβατήριό σου, ότι κατέβασες όλα τα παράθυρά σου, πόσοι επιβάτες υπήρχαν και γιατί πήγαινες. Φυσικά, υπάρχουν περισσότερα και, στη συνέχεια, υπάρχει μια ονομαστική χρέωση όχι μεγαλύτερη από 5 $ που πρέπει να πληρώσετε. Για πλήρη ενημέρωση, Κάντε κλικ ΕΔΩ.

Για να ξέρετε, για όσους από εσάς δεν έχετε προγράμματα περιαγωγής, ειδικά διεθνή προγράμματα περιαγωγής με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σας, ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ! Ο χάρτης σας εξακολουθεί να δείχνει τον χάρτη, αλλά αυτό είναι. Απλά σε ενημερώνω.

Horseshoe Falls

Δεδομένου ότι αυτό ήταν μια μεγάλη διαδρομή με το αυτοκίνητο και ένα ταξίδι της τελευταίας στιγμής, δεν κάναμε πολλά άλλα από το να δούμε τα αξιοθέατα γύρω από τους καταρράκτες. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα θέλαμε επίσης να μιλήσουμε για ξενοδοχεία και πού να μείνετε εάν θέλετε να πλησιάσετε όσο το δυνατόν πιο κοντά στους Καταρράκτες ή να επικεντρωθείτε περισσότερο σε οικογενειακές δραστηριότητες.

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ – Οι Αμερικανοί είναι κακοί με το δωρεάν δωρεάν πάρκινγκ στα ξενοδοχεία. Εάν βρείτε ένα ωραίο μέρος σε μια καλή τοποθεσία που προσφέρει δωρεάν χώρο στάθμευσης, θα πρέπει να κάνετε κράτηση για αυτό το μέρος το συντομότερο δυνατό.

Surviving Adventures - Οικογένεια, Καριέρα και Περιπέτεια |  Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι συνεχίζεται στο Horseshoe Falls Canada 7

Έψαχνα να βρω ξενοδοχεία και δραστηριότητες για όλη την εβδομάδα, αλλά πηγαινοερχόμουν για το τι να κάνω και πού να μείνω λόγω καιρού, τοποθεσίας, δραστηριοτήτων, στάθμευσης και τιμής. Δεν ήξερα τι να κάνω ή πού να πάω, αλλά δεν ήμουν σίγουρος λόγω του da$# καιρού!

Διαβάστε περισσότερα  Γίνε Υπηρέτης Γονέας Όχι Σκλάβος Γονέας | Surviving Adventures

Το Sheraton on the Falls στο Groupon, ανάλογα με την ημερομηνία που κάνετε κράτηση, κοστίζει 79 $ τη βραδιά. Μην ξεχάσετε να ελέγξετε τη συναλλαγματική ισοτιμία και να προμηθευτείτε μερικά καναδικά δολάρια. Λολ, δεν είχαμε καθόλου όλη την ώρα που ήμασταν εκεί. Συνεχίσαμε να εννοούμε να πάρουμε μερικά και μάλιστα προσπαθούσαμε, αλλά συνεχώς βιαζόμασταν από το ένα μέρος στο άλλο. Θα έπρεπε να είχα κλείσει το μέρος Sheraton, αλλά δεν το έκανα επειδή διάβασα την κριτική κάποιου άλλου. Ανόητο εγώ, στη βιασύνη μου, διάβασα λάθος το Skyline για το «Sheraton» στο Groupon γιατί είδα αυτό που ήθελα στις φωτογραφίες.

Surviving Adventures - Οικογένεια, Καριέρα και Περιπέτεια |  Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι συνεχίζεται στο Horseshoe Falls Canada 8

Ήμουν πραγματικά αναστατωμένος μετά το γεγονός γιατί όταν είδαμε πού ήταν το Sheraton και είδαμε όλα τα αξιοθέατα γύρω του… αυτό το GIF τα είπε όλα. Τότε ο David και ο Gabe είδαν το zipline και με κοίταξαν και με ρώτησαν γιατί δεν το κάναμε αυτό.

Surviving Adventures - Οικογένεια, Καριέρα και Περιπέτεια |  Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι συνεχίζεται στο Horseshoe Falls Canada 9
Ακριβώς μπροστά/πάνω από το Horseshoe Falls and Visitor Center

Εάν θέλετε να μείνετε σε ένα ξενοδοχείο ακριβώς μπροστά από τους Καταρράκτες Horseshoe Falls και έχετε ακόμη και έναν βολικό ανελκυστήρα ακριβώς από το ξενοδοχείο σας, τότε το καλύτερο θα ήταν το Marriot, το Embassy Suites και το Tower Hotel. Το Radisson και το The Oaks είναι επίσης κοντά. Το Hilton είναι επίσης κοντά, αυτό είναι ένα που δεν θα συνιστούσα, και θα σας πω γιατί.

Εκεί μείναμε και για σχεδόν 200 $ τη βραδιά ήταν πολύ υπερτιμημένο. Το γραφείο στο δωμάτιό μας ήταν κολλημένο σε 3 διαφορετικά σημεία για να κλαίει δυνατά. Θυμάστε πώς ανέφερα το διασκεδαστικό γεγονός για τη στάθμευση; Λοιπόν, όχι μόνο δεν υπήρχε δωρεάν χώρος στάθμευσης, αλλά δεν ήταν διαθέσιμος κανονικός χώρος στάθμευσης, μόνο παρκαδόρος 49 $ (καναδικό)

Διαβάστε περισσότερα  Singapore Layover: Περάστε 48 θεαματικές ώρες στη Δημοκρατία της Σιγκαπούρης | Surviving Adventures

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ – Έναρξη 17 Ιουνίουου στις 10 μ.μ πυροτεχνήματα θα απολυθούν από τις πτώσεις.

Μόνο καλό μέρος για το Hilton

Το Brasas Brazilian Steak House ήταν εκπληκτικό και το μόνο καλό μέρος για το Hilton! Ποιος ξέρει ίσως υπήρχαν περισσότερα, αλλά ήμασταν εκεί μόνο για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και ήμασταν πραγματικά εκεί για τα αξιοθέατα, όχι για το ξενοδοχείο. Το φαγητό ήταν νόστιμο, με ζουμερά ζουμερά κομμάτια που παραδίδονται κατευθείαν στο πιάτο σας. Επιπλέον, μπορέσαμε να δοκιμάσουμε αυτόν τον εκπληκτικό ψητό ανανά με καστανή ζάχαρη με κανέλα (ας το πούμε 10 φορές γρήγορα!) που λιώνει στο στόμα σας.

Surviving Adventures - Οικογένεια, Καριέρα και Περιπέτεια |  Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι συνεχίζεται στο Horseshoe Falls Canada 17

Αυτό το μέρος έχει πραγματικά πολλές ωραίες οικογενειακές δραστηριότητες ακριβώς απέναντι από τα σύνορα με χώρο στάθμευσης για $10. Αυτή η περιοχή ήταν όπου είδαμε ένα από τα μεγαλύτερα μαθήματα καρτ, μαζί με στοές και άλλες δραστηριότητες.

Εάν επρόκειτο να αγοράσετε αναμνηστικά, θα έλεγα ότι αυτό θα ήταν ένα καλύτερο μέρος για να πάτε επίσης σε σύγκριση με το κέντρο επισκεπτών ακριβώς μπροστά από τους Καταρράκτες Horseshoe. Όσον αφορά τις τιμές, πιθανότατα θα πάρετε περισσότερα για τα χρήματά σας. Πήραμε στον Gabe ένα στυλό με «φύλλο χρυσού» ή κάτι τέτοιο γιατί του αρέσουν τα στυλό. Λολ, το στυλό έσπασε με την πρώτη χρήση.

Surviving Adventures - Οικογένεια, Καριέρα και Περιπέτεια |  Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι συνεχίζεται στο Horseshoe Falls Canada 18
Έσπασε αμέσως!!!!

Στο τέλος, το μόνο που μπορώ να πω είναι να κοιτάξετε στο booking.com, το Airbnb, το groupon.com κ.λπ. Το TripAdvisor για να δείτε τι είναι διαθέσιμο και άλλα παρόμοια. Ένα πράγμα που δεν μπορείς ποτέ να προβλέψεις, όμως, είναι ο καιρός, και μαζί με αυτό, πρέπει να τον φτιάχνεις. Το «Shigh» φαίνεται να είναι η ιστορία της ζωής μας.

Ελπίζω ότι βρήκατε αυτή την ανάρτηση χρήσιμη. Οποιαδήποτε ανατροφοδότηση θα εκτιμούσα πολύ

Είναι οι καταρράκτες του Νιαγάρα. Είναι ένα από τα πιο όμορφα φυσικά θαύματα στον κόσμο. Ποιος δεν θα ήθελε να το περπατήσει;

Νικ Βαλέντα

Ευχαριστούμε που περάσατε στο Surviving Adventures!