οδικό ταξίδι στην Ουάσιγκτον DC

Υπέροχο οδικό ταξίδι στην Ουάσιγκτον DC | Surviving Adventures

Τόση Ιστορία!!!

Ένα από τα μέρη που η οικογένειά μας ήθελε να επισκεφτεί εδώ και πολύ καιρό είναι η Ουάσιγκτον DC και μιας και ζούμε στην Πενσυλβάνια, αποφασίσαμε να πάμε ένα οδικό ταξίδι στην Ουάσιγκτον DC!

Πρέπει να αγαπήσω την προσδοκία έναντι της πραγματικότητας των ταξιδιών. Ο Ντέιβιντ είχε πάρει λίγη άδεια, γι' αυτό το προγραμματίσαμε για αυτήν την ώρα. Σχεδιάσαμε ακόμη και να επισκεφτούμε έναν φίλο που ζει στο Μέριλαντ στο δρόμο, πράγμα που σήμαινε ότι θα φύγαμε την Κυριακή. Ωστόσο, αυτό δεν συνέβη, λόγω του ραντεβού της τελευταίας στιγμής, ο David δεν μπορούσε να χάσει το πρωί της Δευτέρας. Οοοοο… φύγαμε αμέσως μετά.

Η διαδρομή μέχρι το ξενοδοχείο μας ήταν πάνω από 4 ώρες. Αυτό είναι αν πηγαίναμε κατευθείαν εκεί. Κάναμε μερικές στάσεις καθ' οδόν, η μία ήταν ένα γεύμα αργά με τη φίλη μας στο Μέριλαντ, και σε ένα κατάστημα καταδύσεων για να πάρουμε μερικές ωτοασπίδες για τη Λίλι ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιήσει την πισίνα του ξενοδοχείου μας.

Surviving Adventures - Οικογένεια, Καριέρα και Περιπέτεια |  Υπέροχο οδικό ταξίδι στην Ουάσιγκτον DC 1

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ

Το σχέδιό μας για το οδικό ταξίδι στην Ουάσιγκτον μέχρι τις 2 μ.μ. το αργότερο, ώστε να μπορέσουμε να βγούμε έξω και να εξερευνήσουμε μερικά από τα μουσεία, τη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου κ.λπ. αποφάσισε να αφήσει τα παιδιά να παίξουν στην πισίνα προς το παρόν και μετά να βγουν έξω και να εξερευνήσουν μερικά από τα μνημεία στην περιοχή μετά επειδή είχε τόσο ζέστη.

Όταν φτάσαμε στην πισίνα, υπήρχε μια πινακίδα που έλεγε ότι ο ναυαγοσώστης ήταν σε διάλειμμα και θα επέστρεφε στις 6 μ.μ. Ευτυχώς, παρατήρησα έναν πατέρα με τα 2 παιδιά του να περπατούν στη ρεσεψιόν με τα μαγιό τους και ακολουθήσαμε. Αποδεικνύεται ότι η πισίνα ήταν εκτός λειτουργίας μέχρι την Παρασκευή!!! *στεναγμός*

Διαβάστε περισσότερα  Το αυθόρμητο οδικό μας ταξίδι συνεχίζεται στο Horseshoe Falls Canada

Τελειώσαμε κατεβαίνοντας στην προβλήτα για δείπνο που ήταν πολύ ωραίο αλλά ακόμα πολύ ζεστό. Χρησιμοποιήσαμε το τρένο για να φτάσουμε εκεί, που ήταν μια ενδιαφέρουσα εμπειρία. Η κυλιόμενη σκάλα που κατέβαινε ήταν αρκετά απότομη!

Μέρη που Επισκεφθήκαμε

Το Smithsonian Air and Space Museum

Αυτό ήταν το πρώτο μέρος που πήγαμε την επόμενη μέρα. Ο David και ο Gabe το απόλαυσαν πραγματικά. Όλοι το κάναμε, αλλά πριν φύγουμε, ο David και ο Gabe ήταν οι μόνοι που δοκίμασαν τον προσομοιωτή πτήσης. Η Lily και εγώ ήμασταν περισσότερο από χαρούμενοι που δεν το δοκίμασαμε ειδικά όταν στριφογύριζε!

Βοτανικός Κήπος Smithsonian της Ουάσιγκτον DC

Αυτός ήταν ένας πολύ ωραίος κήπος και σκεφτήκαμε να το πιστέψουμε ή να μην ξεφύγουμε από τη ζέστη! Δεν τράβηξα πολλές φωτογραφίες εδώ. Πήρα ένα από τα μυγοκάτσερα γιατί ήταν πολύ προσεγμένο, και κάποιος μου εξηγούσε πώς χωνεύτηκε το φαγητό και πώς έμοιαζε!

Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης

Μου άρεσε πολύ αυτό το μέρος, αλλά τα παιδιά ήταν τόσο καλά από το πρώτο δωμάτιο. Θα μπορούσα να περάσω ώρες απολαμβάνοντας την τέχνη που εκτίθεται εδώ! Μου αρέσει να τα βλέπω όλα αυτά και να εκπλήσσομαι με το ταλέντο αυτών των καλλιτεχνών σε όλη την ιστορία.

Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου

Ένα από τα μέρη που έπρεπε οπωσδήποτε να πάω ήταν η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου! Εδώ και χρόνια ήθελα να πάω εδώ. Μου άρεσε η αρχιτεκτονική τόσο μέσα όσο και έξω. Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να δούμε τα παλιά βιβλία που εκτίθενται. Κάναμε μια ξενάγηση για να δούμε το αναγνωστήριο, το οποίο ήταν προσεγμένο….αλλά θα μου άρεσε πολύ να δω τα βιβλία από κοντά.

Διαβάστε περισσότερα  Τα χρήματα είναι καλά | Surviving Adventures

μνημείο Λίνκολν

Όταν πηγαίνουμε ταξίδια, προσπαθούμε πολύ σκληρά να προγραμματίσουμε τα πάντα. Τα ταξίδια μας από τότε που μετακομίσαμε εδώ για κάποιο λόγο απλά δεν πήγαν όπως είχε προγραμματιστεί. Αυτή η στάση για παράδειγμα ήταν απρογραμμάτιστη αρχικά, αλλά επειδή δεν προλάβαμε να δούμε τον Λευκό Οίκο, θέλαμε τουλάχιστον να δούμε το Μνημείο του Λίνκολν.

Λολ, βλέπεις τα παιδιά ήταν κουρασμένα. Η ζέστη το έκανε επίσης άθλιο, αλλά άξιζε το ταξίδι. Ήταν ατυχές για εμάς που ήμασταν στο δρόμο για το σπίτι μετά από αυτή τη στάση, επειδή το συγκρότημα των Marine επρόκειτο να παίξει εκείνο το βράδυ για μια από τις τελευταίες τους συναυλίες. Α, ίσως την επόμενη φορά.

Μνημείο Πολέμου του Βιετνάμ

Surviving Adventures - Οικογένεια, Καριέρα και Περιπέτεια |  Υπέροχο οδικό ταξίδι στην Ουάσιγκτον DC 31

Αυτό ήταν ένα μέρος που πρέπει να δούμε για τον Ντέιβιντ και εμένα, καθώς και οι δύο πατέρες μας είχαν υπηρετήσει κατά τη διάρκεια του πολέμου του Βιετνάμ. Περπατώντας δίπλα από αυτό το μνημείο και βλέποντας όλα τα ονόματα σε αυτόν τον τοίχο… πολύ βαθιά στιγμή.

Ταξιδεύοντας στην Ουάσιγκτον DC

Ένας από τους τρόπους μεταφοράς που μας πρότεινε ο οδηγός ταξί μας ήταν να χρησιμοποιήσουμε το Hop on Hop off Bus. Σύμφωνα με τον ίδιο, μπορείτε να επισκεφτείτε περισσότερες τοποθεσίες γρηγορότερα σε μια μέρα χρησιμοποιώντας αυτό το λεωφορείο που κοστίζει μόνο 14 $/άτομο. Το όνομα τα λέει όλα. Πηγαίνετε σε ένα μέρος ενδιαφέροντος και όταν είστε έτοιμοι να φύγετε για το επόμενο μέρος, απλά βρίσκετε αυτό το λεωφορείο και επιβιβάζεστε.

Σκούτερ

Αυτός ήταν ο τρόπος μεταφοράς που θέλαμε πραγματικά να χρησιμοποιήσουμε, αλλά σύμφωνα με το νόμο, χρειαζόμασταν κράνη για τα παιδιά ΚΑΙ ούτως ή άλλως δεν υπήρχαν αρκετά σκούτερ για χρήση. Το άλλο πράγμα που μας εμπόδισε να το χρησιμοποιήσουμε ήταν το γεγονός ότι ο καθένας από εμάς έπρεπε να έχει έναν λογαριασμό. Δεν υπήρχε τρόπος για τον Ντέιβιντ ούτε εγώ να νοικιάσουμε απλώς 4.

Διαβάστε περισσότερα  Πώς να αντιμετωπίσετε την απώλεια ενός κατοικίδιου ζώου | Surviving Adventures

AudiobooksNow - Ψηφιακά ηχητικά βιβλία για λιγότερο

Στάθμευση

Υπάρχει διαθέσιμος χώρος στάθμευσης σε όλη την πόλη, αλλά θα περπατήσετε αρκετά λόγω του πού βρίσκονται τα πάντα.

Προγραμματισμός του ταξιδιού σας

Θα σας συνιστούσα ανεπιφύλακτα χαρτογραφήστε πού θέλετε να πάτε πριν φτάσετε εδώ. Αυτό θα το κάνει πιο γρήγορη, ευκολότερη και πιο ευχάριστη εμπειρία. Επίσης, σας συνιστώ να προγραμματίσετε τουλάχιστον μερικές ημέρες, γιατί υπάρχουν τόσα πολλά να δείτε και να κάνετε εδώ. Το Ινστιτούτο Smithsonian αποτελείται από 19 μουσεία παγκόσμιας κλάσης, γκαλερί, κήπους και έναν ζωολογικό κήπο.

Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα σκούτερ, προγραμματίστε εκ των προτέρων και φέρτε κράνη αν έχετε παιδιά! Θα έπρεπε να είχα ψάξει αυτά τα πράγματα πριν φτάσω εδώ και να είχα λάβει υπόψη τον καλύτερο τρόπο να ταξιδέψω σε αυτήν την περιοχή. Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα σας βοηθήσει αν/όταν σχεδιάζετε ένα ταξίδι εδώ.